در این سایت بروزترین مطالب آموزشی و جزوات درسی مقاطع تحصیلی مختلف از دبستان تا دانشگاه (مقطع کارشناسی ارشد) در اختیار هموطنان عزیز قرار می‌گیرد. در زمینه آمـاده سـازی برای کنـکور، پکیجهای آموزشی بسیار عـالی و قـوی در این سایت قرار داده می‌شود که حاوی نکات تستی و آمـوزشی بسیار موثـر می‌باشد. همچنین اطلاعاتـی در زمینـه‌ی رشــته های مختـلف تحصـیلی در دانشـگاه عنـوان می‌شـود که کنـکوریهای عزیـز با دید باز اقـدام به انتخاب رشته نمایند. به منظـور رفـاه حـال عزیزان کنکوری، اقدامات مربوط به مشـاوره‌ی تحصیلی و انتخاب رشـته نیز با تعیین وقت قبـلی در این سـایت انجام می‌گیرد. همچنین برای دانشجویان عزیز، آموزش نرم‌افزارهای تحصیلی رشته‌های مختلف، اطلاعاتی راجع به نحوه تهیه‌ی پروپـوزال، اصـول نوشتن پایان نامـه، مقـاله و ... را بصورت کامـلا حـرفه ای آماده نموده ایم. شما عـزیزان می‌توانید با عضـویت رایـگان در این سـایت، علاوه بر استفاده از امکـانات، آموزشـها، جـزوات و سایر خدمـات متعدد سایت، از هـدایا و سوپرایـزهای همیشگی مـا نیـز برخوردار شوید.

محل لوگو

مقاله ترجمه شده Elsevier با عنوان "ماشینکاری ارتعاشی قطعات میکرونی" همراه با فایل PDF زبان اصلی (رشته مهندسی مکانیک)


مقاله ترجمه شده Elsevier با عنوان "ماشینکاری ارتعاشی قطعات میکرونی"  همراه با فایل PDF زبان اصلی (رشته مهندسی مکانیک)

این محصول شامل فایل Word ترجمه فارسی مقاله ای با عنوان ماشینکاری ارتعاشی قطعات میکرونی غیر متقارن است که در مجله Elsevier به چاپ رسیده است. فایل Pdf زبان اصلی مقاله نیز در این محصول قرار داده شده است. این محصول به عنوان یک منبع بسیار مناسب برای تحقیق در زمینه ماشینکاری EDM (تخلیه الکتریکی) برای دانشجویان رشته مهندسی مکانیک جهت تهیه پایان نامه، مقاله و پژوهش به حساب می آید.

 


مبلغ واقعی 69,667 تومان    40% تخفیف    مبلغ قابل پرداخت 41,800 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۲۸ مهر ۱۳۹۷               تعداد بازدید : 508

برچسب های مهم

دیدگاه های کاربران (0)

اگر به یک وب سایت یا فروشگاه رایگان با فضای نامحدود و امکانات فراوان نیاز دارید بی درنگ دکمه زیر را کلیک نمایید.

ایجاد وب سایت یا
فروشگاه حرفه ای رایگان

در سریال موفقیت، اراده و هدف، نقش اصلی را بازی میکنند...

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما